שלוש נקודות חשובות:
1. הבעייתיות לא היתה קיימת רק במגדל, ולכן אין מה לתבוע את מגדל. ממילא, בהסכמים של כל בתי ההשקעות
הם מוגדרים במתווכי התוכנה, ולכן תביעה צריכה להיות מכוונת לבית התוכנה. אציין כי כמו בבנק, כך גם בבתי השקעות
קיים סעיף הפותר אותם מכל כשל טכני.
2. כהמשך לכך, לפני כשנתיים כמדומני, קרסו המערכות של בנק פועלים למשך מספר ימים. הכאוס היה גדול (אני בטוח
שרבים זוכרים זאת), ולקוחות קיבלו תשובה כי עליהם לשלוח פקודות בפקס... זהו המבחן הקלאסי המתאים למקרה זה,
ולצערי, גם אז הבנק לא הפסיד שקל והפנה לסעיף האמור.
3. מעבר לדברים שציינתי, אנו מוכנים להירתם לכל מה שתחליטו, לרבות העלויות הכרוכות בכך.