x




מציג תוצאות 1 עד 2 מתוך 2

נושא: שאלות רבות ומראש תודה באם תטרח.......לא מובן מאליו

  1. #1

    שאלות רבות ומראש תודה באם תטרח.......לא מובן מאליו

    אני סוחר יומי ולהלן שאלותיי:
    1. האם כשאני סוחר מנייה ולפתע אני רואה פקודת מכירה או קנייה גדולה באופן חריג , האם זו עצירה מכוונת של מכונה ? נאמר מנייה מסויימת עם פקודות קנייה/מכירה של 3000-6000 ש"ח ופתאום אני רואה מוכר ב 150000ש"ח שזה בעצם "קיר" ולא , הוא לא יישבר עם פקודות כה נמוכות בקנייה - האם אני מבין שהפקודה הזו נועדה לצנן את הביקוש לאלו שנכנסים ?
    2. מי מוציא את הפקודות שצצות לרגע ולנעלמות ? למה אני רואה פקודות ענקיות ופתאום הן נעלמות - האם זו השיטה של "המערכת" לווסת את עצמה ?
    3. האם מניות דואליות מחוייבות ? רוצה לומר , ניקח את אופקו מאתמול ( רק לדוגמא ) בטרום היא תעלה 200 אחוז נגיד , האם ת"א חייבת לעקוב אחריה או שת"א תעקב את העלייה ? השאלה היא הרי לכללל המניות בעולם שנסחרות בשתי בורסות במקביל. איך הבורסה המעקבת ( אם יש כזו ) מצננת את הביקוש ?
    4.האם פריצה של נפח מסחר ונרות עוקבים בהתאם הוא האינדיקציה הברורה ביות לכיוון הצפוי ? אם נפח מסחר ממוצא הוא 30000 ופתאום אני רואה פקודה שמקפיצה את המחזור ל 40000 בתוך חמש דקות , האם אני מבין שישנה כניסה/יציאה של גוף גדול ממני בהרבה שיתחיל מגמה ?
    5. אני סוחר עם trading view pro ודי מרוצה ( הבנק שלי ממש מרוצה - 200--300 דולר עמלות בכל יום ) , מהו האתר , התוכנה , הטובים ביותר לפרצים של מחזור וביקוש/ היצא ?

    יש לי עוד כ"כ הרבה שאלות, אבל הלו ...אתה לא חייב לי כלום .

    תודה מראש

  2. #2
    שלום עידו.
    1. זו מכונה בשני פקטורים וציינת רק אחד: הן בסכום והן בעקביות. אם אתה רואה שהפקודה מתקדמת ונעלמת תדיר, ו"איכשהו" לא מגיעה לכדי ביצוע אפילו לא של ביסים (חתיכות מהסכום הכולל) זו מכונה. זה מצריך 2-3 דקות מעקב.
    2. ראה הסעיף הקודם. זה בדיוק זה. לעיתים יותר נדירות אלו טסטים - מכניסיפ פקודות חריגות בכדי לראות אם השוק ער וזה מזיז או חסר משמעות וישנה אדישות כללית בשוק (יולי - אוגוסט/ שעות הצהרים /....). התרחיש בסעיף 1 הוא הנפוץ.
    3. מניות דואליות מחייבות השלמת פער. עשירית שתיים לפה או לשם חסר משמעות יש גם פקטור הדולר אבל בסופו של דבר זו ההגדרה של ארביטראז. חפש כאן באתר פקיעת מלאנוקס סביבות 2015 אם זוכר נכון יחדד לך את הנושא.
    4. זו לרוב אינרציה אך עוצמת האינרציה היא פקטור של היקף השורטים והעניין הכללי במניה. נניח מניה בה יש פריצה אבל היא ביתר זה חסר משמעות. מניה במעוף הרבה יותר מעניינת, ואילו מניה עם הרבה שורטים פתוחים היא כבר חשש שמגשים את עצמו מלונג סקוויז.
    5. tvp בסדר גמור ומתאימה לצרכים שלך. יש הרבה פיצרים של מסננים בתשלום, לרוב סמלי, שאתה יכול להוריד ולהגדיר בדיוק מה אתה מחפש ואז לקבל התראה מאחר ו tvp מוגבלת בהיקפי הסינון.

    בכללי - אנחנו מגדירים מניה על אינרציה בפולסים של 30 דקות, מחזור גבוה (כאמור באותן 30) ביחס למקבילה אשתקד ב 25% וב 10% מהממוצע החודשי. אז זה רק מתחיל להיות מעניין אחרת זה אירוע נקודתי.

הרשאות

  • אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים
  • אתה לא יכול לפרסם תגובות
  • אתה לא יכול לצרף קבצים להודעותיך
  • אתה לא יכול לערוך את הודעותיך
  •  
מידע ונתוני מסחר -למשתמשים מחוברים בלבד. הרשמה/התחברות