x




מציג תוצאות 1 עד 2 מתוך 2

נושא: שימו לב: שחקני המעוף החלו בגלגול פוזיציות יוני ומעבר ליולי !

  1. #1

    שימו לב: שחקני המעוף החלו בגלגול פוזיציות יוני ומעבר ליולי !

    12:50 ; 1982.13

    צהרים טובים.
    חודש שני רצוף של דשדוש מוחלט במדדים כשקיימת תמימות דעים כי אין כל סיבה לתמחור מעל 2000 ובהתאם התיקון מטה ; ומאידך, שבירת 1940-50 לא רלונטית בשל התמיכה העקבית בניו יורק.
    אנו נצלנו את המצב ל-2 אסטרטגיות מוצלחות החודש ועשרות ב PRO כשהדגש היה על ניצול מסחר הופכי כל אימת שאנו מקבלים תנועה מעל מחצית האחוז למי מהכיוונים.
    יש כאן פעילות סוחרים וציבור בלבד המובילה לתנועות חסרות פרופורציה לעיתים ברמה היומית אך שימו לב כי ברמה השבועית אין כאן שום חששות או הפתעה יוצאת מגדר הרגיל.
    שחקני המעוף אמנם התערבו המסחר מעל 2000 הנקודות אך מדובר ביומיים בלבד מתוך חודש שלם ואנו מניחים כי גם בלעדינו המדד היה מתקשה לשמור על חציית התנגדות פסיכולוגית זו. הדבר בלט בעליה בסטיה לתוך ימי העליה ובו זמנית ירידה בה לעיתים על אף אובדן של 10-15 נקודות. גם בזאת יש ללמד כי המעוף מתומחר בדיוק באמצע משיכת החבל בין הפסימיים ביחס לכלכלה ובין סוחרים המחכים להודעה חיובית בדרך של הפסקת אש / עסקת חטופים.
    על פניו אנו יכולים להמשיך לבוקר הפקיעה אבל תהא זו כבר גרידיות מוחלטת בחודש בו אוכפים הניבו כמעט המקסימום האפשרי ולכן אנו מתחילים כעת בגלגול פוזיציה ומעבר ליולי שבאופן לא מפתיע מתחיל עם גבולות זהים ליוני - פקיעה אופטימלית סביבות 1910-1930 שתלך ותעלה ככל והמדד לא ירד. מבחינתנו הסבירות לתרחיש שלילי עולה על הסבירות ההופכית ועדין אנו מתקשים לראות מהלך עמוק ללא הסלמה בטחונית אך ורק בשל קושי לראות כיצד וול סטריט רושמת ירידות אמיתיות ומתמשכות בטווח של עד שבועיים קדימה.

    בהצלחה לממשיכים לבוקר הפקיעה.

  2. #2
    תודה רבה על העדכון שחקן
    אישית החלטתי להיכנס הפעם לפקיעה עם אוכפים 1965
    בהצלחה למי שנכנס גם

הרשאות

  • אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים
  • אתה לא יכול לפרסם תגובות
  • אתה לא יכול לצרף קבצים להודעותיך
  • אתה לא יכול לערוך את הודעותיך
  •  
מידע ונתוני מסחר -למשתמשים מחוברים בלבד. הרשמה/התחברות